s o f i e   m å n s s o n !

Direktlänk till inlägg 19 december 2009

lördag.

Av sofie månsson - 19 december 2009 22:04

heeellu alla bloggläsare;d

mitt humör VAR på topp innan, nu e ja fan sur som en gammal get -,-

aja, vaknade vid sju, var tvungen att gå upp för skulle me tåget till ÄLSKADE PAPPA ;ddddddddd så kom ja hit & träffa bästa syster, fy fan vad längesen asså de e sjukt vad jag har saknt dig vännen! youaremylight;*

aja har inte hittat på så mycke idag, gick ut lite med mina systrar & fyfan va mycke snö de e här ;oo sen har jag bara knarkat datan & tvn typ, fått ny mobil också ;d & comviq, så ni som har telenor eller ngt annat utom comviq smsa te mitt gamla nummer, & ni me comviq smsa te 0739538701 :))

jag glömde berätta att jag fick presenter av familjen här ;d de va de bästa på hela dagen & ja såklart att få träffa pappa & syster med (:

jag fick en svea mössa & presentkort på bikbok 500 kr ;D;D;D;D

detta blev ett väldigt crazy inlägg me vafan , jag har tråkigt (y

                                                  

du skrämmer mig, snälla gör inte så . . . . ♥


 
 
Ingen bild

diinsyster

19 december 2009 22:56

vem är det som skrämmer dig?, varför får jag inte hör när ni pratar?

 
Ingen bild

gay patrik

20 december 2009 12:44

youaremylight;* fan jag tordde jag va det

 
Hannah

Hannah

21 december 2009 22:29

Hejsan Sofie.
Jag gör många olika designer till bloggar.
Finns de enkla designerna som jag lagt ut på min egen blogg.
Finns även komplicerade designer som man får lägga ner mer dagar och tid på.
Beror helt och håller på hur du själv vill ha det, och även på hur mycket du är beredd att ge för det.
En enkel design, med Header och färgbyte, kan "betalas" mot lite reklam om mig på din blogg. För att gå in och göra en design som min ungefär, kräver mer. Där pris får diskuteras.

M.v.h Hannah !

http://haannaahchristensson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie månsson - 22 januari 2010 20:00

heej alla underbara läsare ((: har skaffat en ny blogg för att jag ska kunna ändra min bloggdesign lite då & då :) så varför kolla den & slänga in en komentar? [; www.manssonn.blogg.se pusshej ;* ...

Av sofie månsson - 22 januari 2010 11:33

vaknade, mådde inte alls bra.. så stannade hemma idag igen :( mina kläder har kommit iddag ;dddd sitter här med inpackning i håret & kan knappt prata ;s men jag ska vara bättre tills i morrn! ;o för då kommer sakknade sofia ((: finns inte så ...

Av sofie månsson - 21 januari 2010 21:00

hhaajj alla bloggläsare :)) är sjuk idag så har varit hemma och bara tatt de lungt, tråkigt som fan är det -.-' menmen vad ska man göra.. fredag imorrn ;d men ska nog inte te skolan så blir väl en fredaag hemma. finns inte så mycke att skriva...

Av sofie månsson - 20 januari 2010 19:30

jag förstår inte vad du snackar om.. ;s vaknade , åt & gjorde vid mig drog te skolan, var bara jag & pernilla te typ tio ;o :dd sen kom antonia , adrian & jenny :) så vi var bara fem :ooo aja hade matte, eng & lunch sen slöjd ((: stack te stan,...

Av sofie månsson - 19 januari 2010 20:20


alla vet att jag HATAR tisdagar -.-' men denna har faktiskt varit rätt bra ((: vaknade, åt & gjorde vid mig & stressa som fan, men var ändå tidigt vid bussen ;o -_- aja, lång dag i skolan.. matte hemkunskap lunch religion bad sen eft...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards