s o f i e   m å n s s o n !

Alla inlägg den 23 december 2009

Av sofie månsson - 23 december 2009 21:42

vaknade & mådde lite bättre ;d

iallafall så fick mamma & syster sina julklappar idag & jag fick en av syster , vi fick ett wii också ((:

& min fitt kamera på mobil har gått sönder, den e fan bättre än min kamera :((

för hon åkte te faster i lindköping med pappa & ska fira jul där, sen åt vi & gjorde vid oss sen stack thimmie, andré och stoffe te sin mamma & vi åt och sen lämnade linn på stationen i hässleholm & då träffas jag SAKNADE sara ;dddddd men de blev inte så länge men en liten stund hann vi snacka iallafall! :)

sen drog vi te mormor & morfar, ni är underbara! & då kom moster & nicklas också , ((:

sen drog vi hem och spela lite wii :)  nu sitter jag här, ska snart ta en latte & kolla på riverside , börjar bli förkyld så de smäller om de, aja imorrn är de julafton så god jul alla! :dd

ja detta blev ett väldigt tråkigt inlägg, men vad ska jag skriva om? ;d

hha de bäst,

ppussshaj ;*

                                     

de kallas känslor,.


igga mitt hår! :oo

  



Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards