s o f i e   m å n s s o n !

Alla inlägg den 9 december 2009

Av sofie månsson - 9 december 2009 19:07

vaknade sent idag, stressade som fan, sprang te bussen men missade den såklart -.- men fick skjus av mamma ;d

kom te skolan & världens konstigaste dag i skolan idag.

aja, hade först prov gick väl bra , sen engelska föredrag, matte & sen bakade ja muffins hade sånt prov i hemkunskap & iallafall så satt vi där & sen bara hörde vi ngt skit högt ljud och tobbe bara SPRING ut och klä på er och gå ut! vi bara aaaaaahhhh hjälp :o så i allafall ja & pernilla tog alla saker vi hade & stack ut, så hörde vi brandbilen så kom dom och sånt så fick vi gå in igen för de va bara ngt ljus eller ngt på dagiset, så skulle vi precis sluta så vi skrev i cg boken så bara RIIIINNNG igen, vi bara men vafan, så fick vi gå ut igen, sen var vi tvunga att stanna -.- tillsist fick vi sluta, sent -_-

kom hem , åt och fixade mig lite sen drog ja te sandra en liten stund , vi snackade & sånt, lika kul som vanligt! :) inga bilder har jag heller..

jaja , nu sitter jag här & har precis kommit hem , ska nog bara ta de lungt ikväll, JAG VILL HA CHOKLAD! :oooo

pussshejj;*

                                                  

   du lyser upp min dag om de bara kunde va du & jag..♥


  

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards