s o f i e   m å n s s o n !

Alla inlägg den 10 december 2009

Av sofie månsson - 10 december 2009 20:03

torsdag, hänt mycke idag!..

började med att jag vaknade & mådde illa så ja spydde :o

men ja stack te skolan ändå, mådde bättre när jag hade ätit,

aja kom te skolan, hade svenska prov , läs timme & matte,

sen hämtade mamma mig & jag fick sluta en kvart tidigare ;D men de va bara kul tills jag kom ut i bilen och fick reda på att pappa var nära på att dö idag.. :'(

jag ska berätta varför snart..

iaf så stack vi hem & åt sen drog ja te stan, mötte sofia och vi shoppa julkappar :)

sen drog vi hem, jag packade in julklapparna & lyssna på musik ;d

jo de va såhär att pappa kör lastbil i skåne & lite i småland och danmark iallafall så kör han i kstad varannan torsdag , så hämtade han en sån tank i öllsjö, så körde han te stan, så skulle han bara kolla i "släppet" (eller vad de heter) så såg han att den höll på att sprängas & de e farlig bensin i den så han fick panik & ringde dom han hämtde de hos & dom fick med panik dom bara du måste öppna tanken lite, så de gjorde han och då kom de sån genom skinlig rök som han knappt så ,& de andades han in, iaf så fick han köra tillbaka till öllsjö där han hämtade den & lämna tillbaka den och då öppnade dom den och då kom de ut sån livsfarlig rök, de e sån gift i den , så pappa fick de i sig för han tog inte på sig gas mask, han tänkte inte alls på de, så fick han åka till sjukhuset & där ska han ligga hela helgen, han var dagens hjälte sa dom på sjukhuset för den var nära på att explodera & då var han i stan så de hade skadat skit många folk och pappa han nog dött.. men som tur var gjorde han nt de..

pussheej ;*

                                          

det finns något positivt med allt negativt..♥


  


Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards