s o f i e   m å n s s o n !

Alla inlägg den 22 december 2009

Av sofie månsson - 22 december 2009 14:12

orkade inte blogga igår,  känner mig inte alls bra & såklart att de skulle komma nu när det är lov, har inte varit sjuk på hela tiden annars, -.-

gör en sammanfattning av igår och idag ((:

igår , : vaknade vid nio, skulle egentligen till julavslutningen men mådde inte alls bra :( så fick stanna hemma, iallafall gick upp vid tio och fixade mig & åt, sen kom mamma & syster så vi körde till sandhem & fikade som alltid vid avslutingar,

aja, sen stack vi hem & fixfix sen stack jag,syster&sofia in te stan ;d

mitt köp blev, två tröjor, väska & bh, :dd

sen stack vi hem , satte mig lite vid datan sen te stan igen och kolla på erik och calle, :dddd loove på de! (LLL)

sen kom vi hem så kom sofia, vi va ute lite & sen stack hon hem.


idag , : vaknade vid nio, gick upp åt & gjorde vid mej, sen stack vi te williys, & fyfan nu måste jag bara berätta hur rädd jag var x))

jo, innan vi pakerade på willys så lukatade de typ bränt eller ja nåt skit men sen pakerade vi & tänkte inte mer på de, sen när vi skulle köra igen så lukatade de likadant men ja vi körde så sen när vi kom typ där vid rundellen så luktade de ännu värre & varningsblinkersen blinkade & de typ rasslade så vi fick stanna , sen kom mamma , men de var väl en härlig julklapp :dd

men ffan vad jag var rädd, ja trodde fan vi skulle explodera x)

aja, sen körde vi hem & nu sitter jag här, & fryser som fan,.

bloggar mer ikväll eller imorrn :d

ha de bbäst ,

pusshejj ;*

                                         

why so difficult?..

 

  

Av sofie månsson - 22 december 2009 14:11

gå in och kolla! --> http://haannaahchristensson.blogg.se/

riktigt fin blogg! :)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards