s o f i e   m å n s s o n !

Alla inlägg den 25 december 2009

Av sofie månsson - 25 december 2009 23:10

fredag ;d

skulle träffat fredde idag men de gick inga bussar :/

aja bara kolla på tv & sånt sen träffade jag moa lite senare (:

riktigt kul att träffas för de va skit längesen! , jag älskar dig ! (L)
aja hon skaffade skype te mig ;p så har snackat me sebbe & hans kompis nu ett tag, längesen ja snacka me sebbe, kul att snacka igen jue :dd

aja, ska träffa min största saknad imorrn , malinjohansson! :D(L)

ha de bäst,

pusshejj ;*

                       

ett val..

 

  

Av sofie månsson - 25 december 2009 13:15

jaha då va julafton över, riktigt lyckat (:

lånade mammas nikon kamera så bilder kommer sen ;d

  • volym master,
  • joggingbyxor,
  • kofta,
  • presentkort,
  • fransk manikyr,
  • morronrock,
  • strumpor,
  • nessecär,
  • rollon,
  • liten spegel,

& sen ska jag få av pappa släkt när jag träffar han ((:


  


sen hade vi sån julklappslek då vann ja de bästa ;d

  • en choklad tomte,
  • en choklad ask,
  • skumtomtar,
  • örngott,
  • två tian lotter & vann tio kr på den ena ;d

  




Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards