s o f i e   m å n s s o n !

Direktlänk till inlägg 19 januari 2010

tttisdag,

Av sofie månsson - 19 januari 2010 20:20

alla vet att jag HATAR tisdagar -.-'

men denna har faktiskt varit rätt bra ((:

vaknade, åt & gjorde vid mig & stressa som fan, men var ändå tidigt vid bussen ;o -_-

aja, lång dag i skolan..

  • matte
  • hemkunskap
  • lunch
  • religion
  • bad

sen efter de stack ja te frissan sen kom mamma ;d blev blond idag ;)) inte riktigt helt men mer blond än mörk :)

sen stack vi & fixa ny mobil som kommer en vecka ;d & bytte mitt armband och sen hem, nu sitter jag här och ska snart plugga engelska & matte sen ta en latte (a)

andra avenyn imorrn (y)

men ni får ha de bässt puss&heej ;*

                                                  

falskhet..


jag vet att man knappt ser färgen men de e min mobil ;s

  

 
 
Ellie

Ellie

20 januari 2010 00:54

Här kommer ett smakprov ur min blogg, kika gärna in!

”Hur länge stannar du i Playa?” Alex tar en klunk ur koppen och ser på mig över kanten.
"Det beror helt på, hur mycket jag trivs.” Jag höjjer på ögonbrynen.
”Då är det bäst att jag ser till att du trivs.” Han närmar sig igen och den här gången biter jag honom i läppen. De gröna ögonen glittrar till och han flätar in sina fingrar i mina...
”Kom så går vi.
”Men jag är fortfarande hungrig.” Jag ser på chokladen som jag inte hunnit dricka upp.
”Jag vet.” Han drar upp mig och leder ut mig på gatan där han snabbt vinkar till sig en taxi...
www.latteliten.blogg.se

http://www.latteliten.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie månsson - 22 januari 2010 20:00

heej alla underbara läsare ((: har skaffat en ny blogg för att jag ska kunna ändra min bloggdesign lite då & då :) så varför kolla den & slänga in en komentar? [; www.manssonn.blogg.se pusshej ;* ...

Av sofie månsson - 22 januari 2010 11:33

vaknade, mådde inte alls bra.. så stannade hemma idag igen :( mina kläder har kommit iddag ;dddd sitter här med inpackning i håret & kan knappt prata ;s men jag ska vara bättre tills i morrn! ;o för då kommer sakknade sofia ((: finns inte så ...

Av sofie månsson - 21 januari 2010 21:00

hhaajj alla bloggläsare :)) är sjuk idag så har varit hemma och bara tatt de lungt, tråkigt som fan är det -.-' menmen vad ska man göra.. fredag imorrn ;d men ska nog inte te skolan så blir väl en fredaag hemma. finns inte så mycke att skriva...

Av sofie månsson - 20 januari 2010 19:30

jag förstår inte vad du snackar om.. ;s vaknade , åt & gjorde vid mig drog te skolan, var bara jag & pernilla te typ tio ;o :dd sen kom antonia , adrian & jenny :) så vi var bara fem :ooo aja hade matte, eng & lunch sen slöjd ((: stack te stan,...

Av sofie månsson - 18 januari 2010 20:00

GRATTIS THOMAS! :)   - den sämsta dagen på länge, ledsen att säga de men de e faktiskt så "/ panikångesten kommer tillbaka med mörka steg, har förstört min dag.. aja, vaknade & stack te skolan, hade engelska, låna bok & no. sen hämta mamma ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards