s o f i e   m å n s s o n !

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av sofie månsson - 12 januari 2010 21:41

inte tränat på två dagar nu, ;/ får inte blii latest :o ska försöka träna på torsdag iallafall ((:

som alla vet så HATAR jag tisdagar -.- så humöret är väl så långt ner man kan komma men ändå en bra känsla,

aja, vaknade, åt & gjorde vid mig, stack te skolan, lååång dag )):

  • matte
  • hemkunskap
  • lunch
  • hemkunskap
  • religion
  • bad -_-!!

stack te stan sen & mötte mamma & syster dom skulle klippa sig så beställde tid till mig ska slinga håret ;ddddd (A)

sen drog vi hem , åt & pluggade , tog en varm och skön dusch sen plugga ja klart och sen kom världens bästa moster så ja vi har typ fikat & nu sitter jag här & måste snart nana kudde, bomba med sms :d

ha de bäst, puss&hejj ;*

                                                  

vadd är jag för dig egentligen?


 

inga bilder på denna datan (mamma & thomas data) men ville bara lägga in den för jag saknar mitt ljusbruna riktiga vanliga hår )):

 

  

 

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards