s o f i e   m å n s s o n !

Direktlänk till inlägg 13 januari 2010

oonsdag,

Av sofie månsson - 13 januari 2010 16:39

segar dag..

vaknade , åt & gjorde vid mig stack te skolan , har väl gått snabbt.. fick reda på en sak som jag ska skriva om snart..

sen stack ja hem && har bara tatt de lungt & ska snart börja plugga -.-

ska te ngnstans imorrn me klassen & åka pukla -.-


aja nu ska ja berätta..

jag ska börja på den skolan jag gick på innan & börja med att vara där 1 timme sen typ längre & längre för att få se hur de känns eftersom jag måste lära mig med stora klasser & skolan till gymnasiet..

& de är över ett år sen jag gick i stor klass så de kommer ta jätte lång tid att vänja mig & att vänja mig vid så mycke som att äta med massa andra, press med kläder & smink.. De kanske låter som ja är värsta säret som har svårt för det, men de kommer vara jobbigt för mig..

ni får tycka vad ni vill, men jag vill bara skriva det för att få ut de..

& ja vill absolut inte att ni ska tycka synd om mig!


hha de bääst, puss&hheej ;*

                                               

de stärker mig men frågan är klarar jag detta.. <3


gammal bild..

  

 
 
jennie

jennie

13 januari 2010 16:52

fin bloggdesign nu har. enkel men fin. har du gjort den sj? och i så fall hur?
/jennie

http://myangelheart.blogg.se

 
pappsen

pappsen

14 januari 2010 18:44

Hej gummsan...
Klart att du klarar det...Du e så klok o stark,så det blir en lätt match för dig...

Puss o kram Älskar dig...underbaraste Sofie...

http://gugge.pionblog.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie månsson - 22 januari 2010 20:00

heej alla underbara läsare ((: har skaffat en ny blogg för att jag ska kunna ändra min bloggdesign lite då & då :) så varför kolla den & slänga in en komentar? [; www.manssonn.blogg.se pusshej ;* ...

Av sofie månsson - 22 januari 2010 11:33

vaknade, mådde inte alls bra.. så stannade hemma idag igen :( mina kläder har kommit iddag ;dddd sitter här med inpackning i håret & kan knappt prata ;s men jag ska vara bättre tills i morrn! ;o för då kommer sakknade sofia ((: finns inte så ...

Av sofie månsson - 21 januari 2010 21:00

hhaajj alla bloggläsare :)) är sjuk idag så har varit hemma och bara tatt de lungt, tråkigt som fan är det -.-' menmen vad ska man göra.. fredag imorrn ;d men ska nog inte te skolan så blir väl en fredaag hemma. finns inte så mycke att skriva...

Av sofie månsson - 20 januari 2010 19:30

jag förstår inte vad du snackar om.. ;s vaknade , åt & gjorde vid mig drog te skolan, var bara jag & pernilla te typ tio ;o :dd sen kom antonia , adrian & jenny :) så vi var bara fem :ooo aja hade matte, eng & lunch sen slöjd ((: stack te stan,...

Av sofie månsson - 19 januari 2010 20:20


alla vet att jag HATAR tisdagar -.-' men denna har faktiskt varit rätt bra ((: vaknade, åt & gjorde vid mig & stressa som fan, men var ändå tidigt vid bussen ;o -_- aja, lång dag i skolan.. matte hemkunskap lunch religion bad sen eft...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards