s o f i e   m å n s s o n !

Direktlänk till inlägg 16 januari 2010

llördag,

Av sofie månsson - 16 januari 2010 22:00

hhhaj alla mina underbara läsare ((:

vaknade, åt & gjorde vid mig, familjen drog med mig att åka pulka -.-'

aja , kom hem sen igen & typ bara tog de lungt, skulle vatt med pernilla men såklart har jag feber :(( så har inte hittat på alls mycke, kollat på tv & krängt godis .,

har precis beställt nya kläder , glad glad (h)

aja finns inte så mycke mer att säga, så ni får ha de bääst puss&&hejj ;*

                                  

every day with you.. <3



my minns du ? xxd         oooold piic ;o

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie månsson - 22 januari 2010 20:00

heej alla underbara läsare ((: har skaffat en ny blogg för att jag ska kunna ändra min bloggdesign lite då & då :) så varför kolla den & slänga in en komentar? [; www.manssonn.blogg.se pusshej ;* ...

Av sofie månsson - 22 januari 2010 11:33

vaknade, mådde inte alls bra.. så stannade hemma idag igen :( mina kläder har kommit iddag ;dddd sitter här med inpackning i håret & kan knappt prata ;s men jag ska vara bättre tills i morrn! ;o för då kommer sakknade sofia ((: finns inte så ...

Av sofie månsson - 21 januari 2010 21:00

hhaajj alla bloggläsare :)) är sjuk idag så har varit hemma och bara tatt de lungt, tråkigt som fan är det -.-' menmen vad ska man göra.. fredag imorrn ;d men ska nog inte te skolan så blir väl en fredaag hemma. finns inte så mycke att skriva...

Av sofie månsson - 20 januari 2010 19:30

jag förstår inte vad du snackar om.. ;s vaknade , åt & gjorde vid mig drog te skolan, var bara jag & pernilla te typ tio ;o :dd sen kom antonia , adrian & jenny :) så vi var bara fem :ooo aja hade matte, eng & lunch sen slöjd ((: stack te stan,...

Av sofie månsson - 19 januari 2010 20:20


alla vet att jag HATAR tisdagar -.-' men denna har faktiskt varit rätt bra ((: vaknade, åt & gjorde vid mig & stressa som fan, men var ändå tidigt vid bussen ;o -_- aja, lång dag i skolan.. matte hemkunskap lunch religion bad sen eft...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards