s o f i e   m å n s s o n !

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av sofie månsson - 14 januari 2010 20:34

llång & konstig men bra dag tills telenor förstörde hela min daag :o

aja, vaknade, gjorde vid mig & stack te skolan hade svenska & matte sen skulle vi te vånga & åka pulka , haha de va fan kul :d

måånga kannar :o && hela klassen åkte på led & sånt skit :d

aja sen stack ja hem & åt och fick mitt efterlängtade blonda löshår :dddddd, sen stack vi te sofia :d hon e sjuk :((

sen hem igen & satte mig lite vid datan , åt & sen hämtade vi min halvbror :)

stack hem & fick reda på att telenor tar alla mina fucking pengar jag ska få på onsdag :'( :@

aja, ska försöka klara mig ändå :ooo

sen tog ja en varm & skön dusch, & nu sitter ja här ska snart ta en latte :))

men ni får ha de bääst, pusshejj ;*

                                             

livet är en lära, man lär sig av sina misstag & jag hoppas du gjort de.. <3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards