s o f i e   m å n s s o n !

Alla inlägg den 8 januari 2010

(:

Av sofie månsson - 8 januari 2010 22:19

hhej alla blogg läsare :)

ffförlåt för att jag inte har skrivit på ett tag men jag har tagit en paus, så nu är jag tillbaka igen efter allt med jul & nyår ((;

aja, hoppas alla haft de bra i jul & nyår, själv har jag haft det perfekt ;d

nyår spenderades hos familjen molldén och träffade också casse & natta en liten stund , bilder från jul & nyår kommer när mamma har lagt över sina bilder från sin system kamera :ddd

aja nu är det nytt år, nya problem , nya chanser & nya lösningar :))

jag lovar att jag ska skriva varje dag nu så de e bara att komentera för de skadar nt :)


om ni har tips var det finns bra hårförlänging så bara skriv ((:

puss&hejj leverpastejj ((;

                                              

pernilla persson , jag älskar dig så fruktansvärt mycke! ;*

hahahaahaha var bara tvungen att lägga in denna gamla bilden på mig och mina kusiner, farfars data :p  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards