s o f i e   m å n s s o n !

Alla inlägg den 29 november 2009

;D

Av sofie månsson - 29 november 2009 21:44

 

 

FRÅGESTUND!

 

FRÅGA PRECIS VAD DU VILL ;dd

  

Av sofie månsson - 29 november 2009 21:34

önskelista 2009!

  • pengar    

 

  • adidaströja   

 

  • kläder   

 

  • sveamössa     

 

  • smycke   

 

  • canon    

 

  • vidieokamera    

 

vad önskar ni er speciellt,

 

 

  • bästa vän sandra.
  • bästa vän pernilla.
  • syster.
  • mamma.
  • pappa.
Av sofie månsson - 29 november 2009 18:55

ihelgen har jag inte gjort alls mycke!

har inte fått gå ut eller va me ngn o:

lördag: vakna, åt & gjorde vid mig,

sen stack vi te eko :s

aja, sen hem snabbt sen stack vi te moster & kusinerna,

där va mormor&morfar också :)

var där hela kvällen, & grattis till moster annika ! :dd

aja, sen stack vi hem&ja kolla film & nana kudde :)


söndagar är som ni vet hatade av mig till max..

vaknade, åt & gjorde vid mig.

sen stack vi & spela tennis :d

sen hem, gjorde vid mig & sånt.

fixaade i mitt rum lite,

sen har ja inte gjort alls mycke mer än knarkat musik & kollat på en bra film! (y

nu ska ja ta en latte , plugga , tv & nana kudde :)

pusssheeej ;*



 

- ska inte julafton vara ngt man längtar till? ska inte julen vara kul? ska de inte vara så att man verkligen vill minnas de?

men du glöm aldrig att jag älskar dig! (duvetvem)

 

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards