s o f i e   m å n s s o n !

Alla inlägg den 18 november 2009

Av sofie månsson - 18 november 2009 20:10

hhaaj alla :)

dagen har varit konstig !;s

började me att ja vaknade ovanligt tidigt :o

sen stack ja te skolan & allt var konstigt o:

mådde inte alls bra .. "/ men men.

var tvungen att stanna i skolan ändå -.-

vi fick sluta tidigare i a f de e ett plus :D

sen drog ja hem, duchade & gjorde vid mig,

sen träffade jag världsbästa annawendel! ;*

vi drog hem te henne, snackade & sånt..

riktigt skönt att träffas ! ,

aja , sen stack ja hem i regnet..

kom hem , åt & sånt..

sen har ja inte gjort så mycke , jo snackade me bästa sandra i telefon :D

vi har damp ! :O "chihuahua" ;) jag älskar dig! (L)

plus att jag inte pallar ta nya bilder..

aja , ska kolla på tv nu, sen sova kudde ;dd

pussheej! ;;*

                                                  



du verkar skita i vad jag tycker, 

om de ska va såhär vill ja inte va me i leken!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards